Dit papiertje wordt later on besproken en aan de muur in de les gehangen. Ook over een leuke ervaring die previous bij lente. Kern: De kern van deze les, is het maken van een outlet canada goose vaas met bloemen. Zo kunnen ze hun motoriek verbeteren door al het knutselen, en het heeft tegelijkertijd wat satisfied de lente te maken. De kinderen krijgen uitleg over hoe ze de bloem moeten maken zie bijlage! Slot: De leerlingen laten aan elkaar hun bloem zien en vertellen wat ze van de les vonden. Daarna vraagt ze aan de kinderen of zij ook op vakantie gaan, en waar ze heen gaan, wat hun leukste vakantie ooit was, waar die vakantie was etc. Hierbij kan ze ook gebruik maken van een landkaart zodat de kinderen zelf kunnen proberen aan te wijzen waar ze heen zijn geweest op vakantie. canada goose nederland Kern: Het is de bedoeling om een kijkdoos te maken. Dit, omdat alle leerlingen een eigen idee hebben more than hoe woolrich jassen hun lieveling vakantie er uit zou zien. Deze ideen mogen ze dan verwerken in de kijkdoos. Het is belangrijk dat kinderen leren hun eigen ideen te uiten en dat te kunnen gebruiken. Slot: De kijkdozen zijn af. Nu gaat de juf na bespreken waarom de leerling deze inhoud heeft gekozen voor de kijkdoos. Hoe hun lievelingvakantie er dus uitziet. Daarna wordt de les afgesloten met een vakantieverhaal, weer van de juf zelf. Zie bijlage voor deze informatie. Dan wordt er gericht naar de Paastak, want deze gaan ze versieren met zelf gemaakte figuurtjes uit brooddeeg. Kern: De leerlingen gaan satisfied brooddeeg figuurtjes maken. Dezen maken zij omdat het klaslokaal satisfied de Paastak mooi aan te kleden. Hoe zij dit moeten doen staat in de bijlage. Slot: De figuurtjes zijn klaar, dezen moeten nog even afkoelen en daarna met lak geverfd worden. Er wordt netjes opgeruimd woolrich jas en de klas wordt netjes achtergelaten. iets more than dieren leren en over de dierendag, de kinderen leren naar elkaar te luisteren en te vertellen. Bovendien verbeteren de kinderen hun schrijfvaardigheden door een verhaal te schrijven. De leerkracht leest het verhaal De straathond en dierendag van Hans Andreus voor. Daarna vertellen de kinderen more than eigen huisdieren. Ook heeft iedereen zijn eigen knuffeldier meegenomen. De leerkracht vraagt aan de kinderen waarom dat hun lieveling knuffeldier is. Kern: De leerlingen schrijven in groepen een eigen verzonnen dieren verhaal. Slot: Het eigen geschreven verhaal dragen de kinderen for each groep aan de klas voor. was een straathond. Een eigen huis, een baas of bassin, dat had hij helemaal niet en dat wilde hij ook niet hebben. Elke dag s morgens en s avonds een half uurtje aan de lijn te wandelen en voor de relaxation tussen vier muren opgesloten te zitten, of misschien in een hondenhok in een achtertuintje, daar voelde hij niets voor. Dan experienced hij maar liever wat minder eten en dan sliep hij maar liever in een portiek of in een